[silindi] Kubrafevzioglu virüslü çok hasta varmış medipol megada bende detaylıya gitmem lazım arkadaşım orda çalışıyo karantina bölümünde çok varmış vaka korktum😔
Ozeyyneb Kubrafevzioglu bu senenin fiyatları canım ben o hastaneye gidiyorum 39+2 deyim. İstersen arayıp bilgi alabilirsin telefonda fiyat bilgisi veriyorlar.
Kubrafevzioglu [silindi] malesef mahalle arası küçücük hastanelerde bile baya vaka var şuanda bir hemşire olarak bunu bende çok arkadaşımdan duydum fakat büyük hastanelerde kadın doğum branşı diğer branşlardan baya bir bağımsız oluyor☺️🙏 dua ediyoruz çok çok
Tuxce [silindi] benimde detayliyi gitmem lazım ama gidemedim dr da idari izindeymiş siz gittiniz mi detayliyi. Korkuyorum da ama ne yapsam aşırı kararsizim 😞
BuseK Her doktorun ücreti değişiyor ayrıca coronalı hastalar diş binasında ana binada değil bilginiz olsun kızlar.
nby Bende o hastaneye gitmek istiyorum ama binanın ayrı olması yeterlimi? Hemsireler hasta bakicilar birbirleriyle aynı ortamda bulunuyormu acaba
Ozeyyneb nby ben şimdi mega medipolde nstdeyim. Girişte hem ateşe bakıyorlar hemde dezenfektan kullanmamı istiyorlar. Ateşli hastalar içer alınmıyor. Koronalı hastalar diş hastanesinde ve hemşireler dr. Ları hep ayrı. Telaşlanmayın👍🏻