Merhaba,
Doğum sonrası anneniz veya kayınvalidenizden destek aldınız mı, kendiniz eşinizle büyütmeyi mi düşünüyorsunuz? Hem bebeğe hem yeni düzene alışma başkaları ile sanki daha zor oluyor, çevremden öyle gördüm. Her kafadan bir ses çıkıyor. Sizin fikriniz nedir?