Kizlar lutfen yardim edin. 40+6 ci haftadayim normal dogum cok istiyorum amma bebek asagi inmiyo dogum baslamiyo. Artik evdekiler ve ben tedirgin olmaga basladiq sezeryan icin gun ayirdik 4nisanda sezeryan olucam eger o zamana kadar bebek kendisi gelmezse. Bir yandan da kilosu buyuk oldugu ve ilk dogum oldugu icin endiseleniyoruz dogumda bebeye birsey olurmu diye. Bugun doktorla gorusduk hicbirsey olmaz hersey yolunda dedi. Lutfen dogumun baslamasi icin neler yapabilirim yardim edermisizniz yuruyorum pilates topunda zipliyorum amma sanki ben hareket etdikce bebek daha da yuxaki cikiyo.(azerbaycanli oldugum icin turkce cumlelerim yamuk yumuk olmus ola bilir.kusura bakmayin😄)### ****