Belmaaa ben 3 tane hastane çıkışı aldım. Zıbın yenidoğan bime gelmişti ordan almıstım. 0-3 ay zıbın 5 tane filan aldım. 3-6 olandan 7 tane filan aldım. 0-3 ay 2′ li takım aldım. 3-6 ay 2 li takım aldım. 6-9 aylık 2 şi takım aldım. En az 2 çeşit bulunsun elinizde derim. Ben yiğenimin kıyafetlerini de kullanıcam.siz tulum alın 2-3 çeşit 0-3 aylık ve 3-6 aylık.. Ben azar azar aldım. Battaniye 2 çeşit aldım. Yiğenim ki ike destek yaparım. Nevresim takımı aldım. Sebamed bende seviyorum pişik kremi hem sebamed hemde sudocrem aldım. Gögüs pedi aldım alt değişme örtüsü baby me aldım. Bebekler için kullanılan deterjan aldım çamasır yıkamak için.