setenay-92 Merhaba kızlar sepet beşik alıcam fakat ıkı model arasında kaldım biri ıkı tekerlekli diğeri 4 tekerlekli. İki tekerleklinin modelini çok begendım ama sürüklerken rahat oluyor mu bılemedım kullanananız var mı?