Smyrsrht Slm hanımlar az evvel karnımın sol tarafında bir kıpırdama hissettim eşim bebek karnın sol tarafında değil ortada diyor sizce bebek miydi kıpırdayan
Minik-mucizem123 Smyrsrht valla vajşnanda bile hissedersin bebeği ortada diye bişey yok. Karnının her yerinde olabilir 😂 benim bazen karnımın yanına vuruyor resmen karnımın bitip belimin başladığı yere 😂 bebek nerde isterse orda duruyor nerde rahat ediyorsa 😂😂 hissettiğin şey bebeğindir 😍😍
Gamzedngdn Smyrsrht bu eşler çok biliyor 🤪 bebek ortada durmaz öyle yapıştırma gibi onunda eli kolu hareketleri var büyük ihtimalle bebeğindir hissettiğin canım 27 haftalık oldum hala tam ortada değil canı nerden isterse ordan vuruyor 😃
UrasEgeninannesi Smyrsrht 16+4 üm. Heyecanla bekliyorum daha hissedemedik bizde. Oğluş hissettirmedi henüz beklemedeyiz 😊
Raabiiaa Smyrsrht canim dedikleri gibi nereye dolanirsa orda hissedersin birqz buyusun sol da sagda oldugunu bile anlarain yukseklik olur benimki cogunlukla sagda solla bukulmekten belime agrilar giriyor
Metehan Ortada falan değil benimde ilk sağ tarafta kipirdadi şimdi sağ sol dolanıyor bazen ortaya geliyor canim
Bsydz Şu eşlerde sanki sürekli doğum yapıyormuş gibi konuşmuyolar mı her evde bitane var😄 Hareketlerini ortada hissedeceksin diye birşey yok canım soldada hissedebilirsin sağdada 😊