Arkadaşlar merhaba.34 haftalık hamileyim.kısmetse mayısın başında doğumum olacak.Fakat coronavirus nedeniyle annem şehir dışında olduğu için şu durumda gelemez.Hastanede yanımda 1 kişi kalmasına izin veriyorlar.Kayınvalidemle aynı sehirdeyiz.Sizce doğum yaptigimda hastanede eşim mi kalmalı kayinvalidem mi?Tecrubeli olanlar özellikle cevaplarını bekliyorum.Ilk doğumum olacak