Kızlar merhaba 17+6yım. Bugün gündüz birden kalbim hızlı çarpmaya başladı sanki kendimi dinledikçe daha da arttı. Gittikçe arttı. Sonra ölçeyim dedim tansiyon aletiyle önce 124 çıktı biraz daha heyecanlandım bir daha ölçtüm 130 çıktı. Tansiyonum normal onda sıkıntı yok ama nabız çok yükselmiş. Hiç böyle olmazdı. Panik atağım da var hemen panik oluyorum ben ama çok korktum ya bebeğime bir şey olmuş mudur? Sonra ölçtüm 105 olmuştu. ama hala panik halindeyim. Hatta az önce yine otururken çarpmaya başladı ölçtüm 109 olmuştu yine soguk su uyguladım bileklerime düştü ama neden oluyor ki böyle ya