Busraasafekinci ay aynısını yaşıyorum iki gündür hatta şimdi de oldu ben de bakınıyordum acaba yaşayan var mı diye🥰
ben 31 haftalığım. Bel ağrım var zaten çok da hastayım grip sanırım yani inşallah😃
son bikaç zamandır bayaa vajinamda hissediyorum. Hatta sanki biraz zorlasa çıkacak ordan gibi. Benimki baş aşağı olduğu için tekme de değil bu yumruk sanırım . Normal midir acaba inşallah erken doğurmam🤭