Kızlar normalde özel hastanede tek bir doktorla takipliyim. Sağlık ocağı sürekli arayıp kan ve idrar tahlili için çağırıyor. 25 martta gelirim demiştim virüs patlak verince gitmedim. Doktoruma da danıştım gitmem gerekiyor mu diye gerek yok senin soktorun burda onlar kendi prosedürleri için çağırıyorlar dedi gitmedim ben de. Bu sabah sağlık ocağı hemşiresi aradı neden gelmiyorsunuz yarın mutlaka gelin diyor virüs durumundan dolayı gelmek istemiyorum ben durumu doktorumla da görüştüm diyorum sadece gebe ve bebekleri alıyoruz sabah erkenden tahlilinizi yapar yollarız diyor rutin takip zamanım gelmişmiş. En son ne zaman tahlil yapıldı sana dedi idrar tahlili her gittiğimde yapılıyor son haftalarda olduğum için ama kan tahlilim şeker yüklemesinde 26. Haftada yapıldı en son. Çok olmuş yarın gel mutlaka yapalım diyor ben gitmek istemiyorum ve gitmicem de. Sizce bi problem olur mu?