Lina1 Cerenssn merhaba öncelikle ☺️ Sizce normal doğum mu sezeryan mi doktorum panıklersın sezeryan yapalım dıyor doktor tavsıyesı olan var mi
Cerenssn Lina1 kesinlikle normal dogum diyorum benim doktorum nezihibey ben tansiyon hastası olmama rahmen normal istiyorum
Cerenssn Lina1 her bayan panikliyor sezeryana giren de normal yapanda paniklersin diye sezeryan önermek cahilce bence benim görüşüm
Nerisasel Lina1 bi saglik sikintisi yoksa kesinlikle normal dogum yapin emin olun sezeryanda insan daha cok panikliyor igneyi vurduklarinda ameliyathanenin kasvetli soguk odasinda hangi hastane bu arada
Lina1 Nerisasel bır sağlık sıkıntım yok bebegınde yok algomed hastanesi galıba doktorların işine gelmıyor saatlerce normal yaptırmak dıye düşünüyorum
Cerenssn Lina1 güzelim ben medline hastanesine gidiyorum doğum ya 4000 bin yada 5000 bin inan hiç bir fikrim yok daha konuşmadik doktorumla ama bu civarda diye biliyorum