gzdeeee92 Arkadaşlar benim normalde 10 günde bir kontrol olmam lazımdı fakat bu bela yüzünden 1 aydır kontrole gidemiyorum doktorum en son yarın için randevu verdi 10 gün önce özel hastane ama ben gitmeye çok korkuyorum ne yapacam bilmiyorım 20+4 deyiz
AysaRuzgar gzdeeee92 bende bugün 20. Haftaya girdim. Bu hafta kontrolüm vardı doktorum detaylı ultrasonun var zaten bu hafta gelmene gerek yok detaylıyı yaptır bir ay sonra gel dedi. İçinizi ferah tutun. Eğer doktorunuz çağırıyorsa da tedbirlerinizi alıp öyle gidin.
Unsalinn_Annesii gzdeeee92 ayda bir gidiliyor normalde sen niye 10 günde bir gidiyorsun ki bende 19+3 deyim ayrıntılı ultrason için gidicem ama bi iki hafta durayım öyle giderim diyorum şu iki hafta sıkıntılı zaman ya
Mekamu Hangi haftada ne yapıldığını unuttum ama, yapılması gereken şeyler için gitmen lazım. Bu olay 2 gün sonra geçmeyecek maalesef. Normal rutin muayenelere gitmezsin…
gzdeeee92 AysaRuzgar benim doktorum detaylı ultrosana gitme şu ortamda dedi bizim burada şehir hastanesinde ve üniversite hastanesinde yapılıyordu o yüzden bana gitmememi söyledi
gzdeeee92 Kızlar bende benşm rahmim uterus didelfis biraz farklı Bi gebelik erken doğum riski rahim ağzı kısalması gibi risklerim var 10 günde bir kontrolü perinataloğumuz önerdi zaten
AysaRuzgar gzdeeee92 bende hastane ortamına girme taraftarı değilim. Onun için özel muayeneye gideceğim☺️
Ruyammelifim Merhaba bendd İzmirdeyim 27 hafyalik hamileyim.seker yüklemesi yaptıramadım maalesef kontrolünde gidemiyorum.burada vaka çok fazla ne yapacağımı.sasirdim
gzdeeee92 Özel bir hastahane veya muayeneye gitme şansınız varsa en azından risk en aza inmiş olur gerçi benim gittiğim hastanede görümcem çalışıyor o bizde bişey yok diyor ama ben yine de endişe ediyorum