ZeynoZeynom Feyzarana Medova ya gidiyorum canım geçen hafta gittim 32 haftalık ken mejbur gitmeliyiz diye düşünüyorum
Kdzeregli Feyzarana Ereğli anadolu hastanesine gidiyorum yarın kontrolüm var ve gidicem ihmal etmiyorum önlem alıp gerisi Allahtan 🙏🏻
haticebayar Feyzarana bende burda bekliyim bari 38+3 günlük olduk düzensiz ağrılarım var kasılma var ama gitmeye korkuyorum 15 temmuz da virüs yüzünden yatan hasta var mı acaba
Rukiye58 Bende böyle bir post açıcaktım benim yarın devlette randevum var devlete kontrole giden varmı acaba ilgilniyorlarmı
Htcytm Rukiye58 hastanenizi arayıp doktorunuzun hastanede olup olmadığını sorun öyle gidin. Ben öyle yaptım
Feyzarana Bn de ali belviranliya gidiyorum eşim medi anaya geçelim dip ama şimdi özelleştirme pandemi oldu daha kötü ali belviranli en azından doğum hastanesi bizim için daha mı iyi bilemedim şu an benimde 35 haftalık gitmem gerekip ama.erteliyorum
Feyzarana Bn ilk kizimda ona gidiyordum akrabamız doğumda sıkıntı yaşayınca ben degisdirdim şu an 15 temmuza gidiyorum şu an en iyi yer orası sanırım öndeki hastanesi deil en azından
Nuraan_k En son geçen hafta gittik 31+1′de normalde ayda bi kere gidiyorduk ve doktorumuz nisan ortası gibi gitmemiz gerekiyorken mayısın 2.nci haftası gelin dedi bu durumlardan dolayı .. normalde 24 mayısta 40+0 oluyoruz bakalım ..
Feyzarana 15 temmuz salgın hastanesi deil kızlar oraya viruslu hasta alamazlar evt akrabanın gece suyu geldi doktor gelmeyince baya sorunlr yaşadı akrabamız bende o yüzden tekrar gtmedim kimi iyi dip kimi sorun yasiyor
Feyzarana 15 temmuz salgın hastanesi deil kızlar oraya viruslu hasta alamazlar evt akrabanın gece suyu geldi doktor gelmeyince baya sorunlr yaşadı akrabamız bende o yüzden tekrar gtmedim kimi iyi dip kimi sorun yasiyor