Aylin_16 kaşık kasık ye demedi sadece tadına bak dedi ikinci kez anne olacam bu gebeligim de de tadar şekilde yedim çok şükür 5 yaşında kızım var maşallah nur topu gibi cennet birisi gibi karnımdaki de sağlıklı doktorum hicbir sıkıntı yok diyor tadmaktan bisey olmaz abartmıyorum çünkü yeme isini