Merhaba kızlar 33 haftalıkken doktora gitmiştim 2200 dü ve herşey normaldi haftasıyla uyumluydu 35 te doktorumu değiştirmek zorunda kaldım ve hala 2200 dü bende alet farkındandır dedim ama içim rahat etmedi 36 da ilk hastanemde başka doktora gittim ve 2200 dü bebeğim suyum gayet iyi hareketleri iyi ama 3 haftadır kilo almamış kansızlığım 9muş ve doktor kan serumu verdi yaptırdı bugün eğer 3gün sonra gel dedi eğer 100 gram falan alırsan 2 hafta bekleticem almazsan haftaya alıcam dedi benim gibi olan varmı bebeği böyle küçük doğan yada gelişimi durup tekrar bebeği kilo alan varmı