Memnunum canim ben bundan once 2 kurtajimida ersin hocaya oldum.iyi gecti cok sukur hamile oldugumu ogrenincede birakmadm sadece benm evhamimdan heralde muayenesi kisa gbi geliyor bana bide oncekilerdeki korkum oldugu icin biraz fazla ilgi istiyrm heralde🤗bide pihtilasma igneside kullaniyrm o yuzden degistrmekten vazgectm