Rüyamda dünyanın merkezi olarak gördüğüm kocaman bir yarıktan bir erkek bebek çıkarıp kucağıma verdiler çıplaktı bir battaniyeye sarılmıştı. 16 hafta oldu rüyayı göreli hala sıcaklığını hissedebiliyorum göğsümde. Gözlerimin içine bakıp benimle konuşmaya başladı ama o bakışları tarif etmem mümkün değil çok güzel bir çocuk değildi ama o kadar sıcacık o kadar sevimliydi ki gözleri hala gözümü kapattığımda gözümün önüne geliyor. Yetimhaneden kaçmış öyle anlatıyor bana beni bırakma geri gönderme diye yalvarıyor, Sonra rüya ilerledikçe çocuğu kaybettim bir şekilde. Ağlayarak uyandım eşimi uyandırdım ağlaya ağlaya yalvardım nolur bir çocuk evlat edinelim yalvarırım diye adamcağız hiç bişey anlamadı tabi 🙈 ertesi gün rüyanın etkisiyle durup durup ağladım annemi arayıp anlattığımda hamilemisin yoksa dedi. Yok dedim mümkün değil yok dedi kesin hamilesin git bi test al yap dedi. Hastalanmama daha bikaç gün vardı okulda sınav haftasındaydım falan bir şekilde kafam dağıldı kendime geldiğimde dört gün gecikmiştim test aldığımda daha içimden ona kadar saymıştım ki ikinci çizgiyi gördüm 🙈 geçtiğimiz hafta Allah kısmet ederse bir oğlum olacağını öğrendim sabırsızlıkla bekliyorum gözlerinin içine bakacağım o ilk anı 😍