1330masal Öncelikle merhaba arkadaşlar 38 haftalık olduk fakat bugun çok fazla kasılmalar başladı kasıldıkça bebeğim içerde toparlanıyor sizde de böyle olan varmı 😥🤷♂️ilk gebeliğim hazırlık süreci mi yoksa başlangıç mı bilgisi olan var mı?
Sena09 1330masal Ben de 38 haftalığım. Ben de adet ağrısı gibi bir ağrı ve bel ağırdı var. Kasılma dediğiniz şey karnınızın sertleşmesi mi?
1330masal mervik21 Ortalama 10 dakikada bir kasılma oluyor ve bebeğimde toparlanıyor sizde böylemi oluyor hurma yemeye başladım etkisi olabilir mi 🤨
mervik21 1330masal düzenli şekildeyse takip et suyun veya kanamam varsa hastaneye git benim ki öyle değil
Glamour1 Bende 38. Haftama yeni girdim ve geceden basladi kasilmalar normalde de arada olursu ama agri hissetmezdim. Simdi hem kasiliyo hemde sancili oluyo..
1330masal Aynen sertleşiyor kasılıp kalıyorum ve bebeğimde kendını toparlıyor sinyallerini verıyor sanırım ama düzenli baya takip ediyorum 10 dakikada bir kasılmalar oluyor