Aysenozturk007 16 haftalık hamileyim. 3 gündür benimde böbreğim ağrıyor. Farkettim ki 3 gündür suyu az içiyorum ve kendimi çok yoruyorum. Bugün dinlendim be bol bol su içtim. Biraz daha rahatım. Sizde bol su için ve dinlenin. Geçmezse doktora görünmekte fayda var. Geçmiş olsun.