Kızlar merhaba. İlk haftalarda 1 haft öndeydi bebegim. En sonki kontrolmde 17+5 olması gereken bebegim ultrasn ölcmlerine göre 19+3 ckıyor. Bugn saglk ocagndaki hemsire biraz beni korkttu. Şeker yklemesi ypdr hic beklme dedi. Biraz tedrgn oldm siz böyle bsey yasadnz mı? Bu arada cünsiyetmz erkek. Ve genetik faktörlere bakdgmzda amcalar dayılar hepsi iri. Yinede kafam karsdı 🤷🏻♀️