Merhabalar guzel anneler,
Ben hamileligimde 13. Haftama girdim ve ilk hamile oldugumu ogrendigim gunden itibaren cektigim acilari size anlatamam cok zor surecten geciyorum.
sizlerede boyle oldu mu?
yemekden hemen sonra kusma?
karin agrisi, batma, sıkışma gibi
gaz sancıları
neler yaşadınız? Bu süreçde neler yaptınız yardımcı olur musunuz?
doktoruma şikayetlerimi söylediğimde normal olduğunu geçecek dendi ama hala aynı şikayetlerle baş başayım ilk gebeliğim ve çok zor zamanlar yaşıyorum yatakdan kalkamıyorum