Kızlar sağlık ocağına gidip aşı olan varmı? 3 buçuk aylıkken bi aşı olunuyormus sanırım gidemedim. Şuan 14+2 günlüğüm kendi doktorum izinli başka yere de gidemiyorum en son 20 gün önce gitmiştim bebeğim sağlıklı mi nasıl hiç bilmiyorum eşim de yollamıyor virüs muhabbetlerinden ters bi durum olsa zaten ıllaki sana yansırdı diyip durduruyor beni 🤦♀️ sizde durumlar nasıl?