Dilarac4n Merhabalar.. 21 haftalık hamileyim 3-4 saattir karnimin alt tarafina bir ağrı saplandi ve hic çıkmadı zar zor yürüyüp doğruluyorum hic başına gelen oldu mu?
Gamzedngdn Dilarac4n canım yaşamadım hiç ama ihmal etme devam ederse yada kötüysem doktora git bence geçmiş olsun 🌺
Essi Bende 22 haftamdayim. Arada agri giriyor sonra geciyor 1 dakika falan suruyor. Doktor büyüdügü icin agriyor demisti. Ama seninki kesintisizse doktor’a mutlaka sor canim. Birde agir is veya yanlis bir hareket mi yaptin acaba ?