Semra_plt Kizlar 36 haftalık hamileyim ve onceden dolgu yaptgim disim cok fena agriyor gecelri yatamyorm iki gundur basima ve bogazima vuruyor agrisi ne yapsam bilmyorum. Doktora gitsem bisey yapar mi onu da bilmiyorum ayni sey basina gelen var mi ???
Tuba-27 Kızlar tanflex diye bir gargara var eczaneden alıp kullanın ben hamileyken kullandım doktor sıkıntı olmaz dedi sizde doktora sorun kullanın anında kesiyor ağrı kalmıyor hemde ağız mis gibi kokuyor
Duygu0606 İnanın hep geciçi çözüm oluyo hastaneye gitmenizi öneririm şu durumda zor biliyorm ama eger agrıyla baş edemiyorsanız maskenizi takın ve gidin
Tuba-27 Semra_plt benim 20 Lik diş çıkmıyor yeri iltihap hep öyle böyle bir ağrı görmedim gargara yı aldım 5 dk boyunca ağzımda tuttum sonra uyuştu ve geçti dk sı var okudun mu