Merhaba hanımlar beta hcg sonuclarından anlayan varmı
İlk sonuç 26.4
- 175
- 84
- 111 cıktı ilk yuksekten düsmesi kimyasal gebelik dendi tekrar yükselince dış gebelik dendi 2.testi saglik ocagında yaptirmistim acaba sonuclari yanlis olabilir mi ? Yada dıs gebelikten normale dönen var mi ? Çok korkuyorum 🙏😔