ayse_bebek45 Arkadaşlar ben 7 . Haftama giricem ama nefes darlığım çok oluyor 22 yaşındayım 6 yıllık eczacı teknikeriyim ilk gebelik çok acemiyim ve kendi derdime çare bulamıyorum korkuyorum ne yapmalıyım???
Merdgn ayse_bebek45 7. Hafta biraz erken olabilir sanki doktorunuza sorun bence.. Bende de 15. Haftada falan başladı ama alerjik bronşitim olduğu için tıkanıyorum ilaç da almak istemiyorum bu yüzden 😔
Adimadim ayse_bebek45 benimde 7 ayimda basladi nefes darligi simdi 9 ayima giricem hala devam ediyor resmen kopek gibi agzimdan nefes aliyorum ozellikle geceleri
Murvetuguracar 32 haftaligim bende ayni durumdayim kalbim sıkışıyor nefesim kesiliyor yetmior sanki solunum sistemim
ayse_bebek45 Adimadim kıyamam yaa Rabbim sağlıklı ve acısız bir şekilde dünyaya getirmeni nasip etsin 💝