Tugceozkan ben normal doğum ıstyrm hayırlısıyla ilk gebeliğimde düşük olmustu kürtaj olmadım normal doğum gibi yaptım sabah 10 girdim gece 11:30 da normal düşük yapmıştım kesik izi ıstemıyorum vücudumda hayırlısı neyse o olsun tabıkıde narşitmi ne denıyo acı çekmeyi sevene bıraz bende öle bişi var çünkü sonunda kendimi çok iyi hssdyrm😂 tuhafım biraz