merhaba hanımlar 11 ocak adet baslangıcımdı su anda 11+2 yiz bu uygulamada ve özel hastane sonucu ama 10 haftalıkken kontrole gıttıgımde doktor 9+1 dedi haftalardır içime dert özel bu uygulamayla aynı hesaplıyor devlet geriden hesaplıyor hangisi dogru devletteki doktor saglıklı dedi acaba gelişimi geridenmi geliyor canım sıkıldı bu duruma hadi post altında buluşalım