Bsetncr2020 38+4üm bebek kanala inmedi normal düşünüyorum ama bu durumda nasıl oluyo ne zaman iniyorlar ilk gebeliğim yardımcı olurmusunuz
mervik21 Bsetncr2020 bazan bebek kanala sancıyla birlikte giriyor bazende aylar öncesinden belli olmuyor
Fatma60_ Bsetncr2020 ben 40 haftayım ve kanala girmediği için zorunlu sezeryan olucam sabah 3 doktora gitti 2 gündür hepsi aynı seyi dedi ve konunda mecbur olucam 😞 korkuyorum