Evrem123 ben de sizin gibi düşünüyordum. Düzenli beslenip ilaç almama taraftarıydım. Doktorun verdiği vitamini de açıkçası kafama göre içiyordum 3 gün içmeyip 1 gün içiyordum mesela. Ama 24. haftada hemogram testinde demir değerim çok düşük çıktı. Bebek özellikle 6. aydan itibaren bütün depolarınızı sömürmeye başlıyor. Şu an multivitamin, ve kan ilacını düzenli kullanıyorum. En azından 6. aydan itibaren aksatmadan için bence. Ne kadar yesek de yeterli olamayabiliyor. Özellikle demir ilacını kesinlikle aksatmayın derim. Bi de C vitamini içeren bir besin ile alın ilacı. demir emilimini artırmak için.