Bayanlar merhaba
Dün medyabarda gördüm haberi araştırma hastanesinde perinatoloji bölümünde bakılanlar medar hastanesine gidiyormuş artık virüs nedeniyle orada bakiliyormus zar zor aradım medari baglandım telefonlara bakmıyorlar muayene ücreti söyledi bana 140 tl bunu veremeyenler ne olacak benim 2 haftada bir kontrolüm yüksek tansiyonum var ve talesemi hastasiyim doğum evine ulaşamadım orada hiç mı muayene olamıyoruz benim 140 tl verecek durumum yokki olsa hep giderdim özele. Lütfen görüşen konuşan bilgisi olan var ise bana da yardımcı olsun