Deniz8932 39+3 ne gelen var ne giden kızlar doğurmak istiyorum yoksa suni vericekler veya sezeryan bunları istemiyorum 😑😑 akıl verin napabilirim
mervik21 Deniz8932 bende 38 haftaligim hastalık ya epey ilerledi bi an önce doğurmak istiyorum ama tik yok
Deryayaman Deniz8932 bende dogurmakk istıyorum 39. Haftama gırdım 2 gun ınce dedim bana suni verin dogumu başlatalım ama doktorum bekleyelım 1 hafta daha dedı ama bu hastalık yuzunden daha fazla beklemek ıstemıyorum psikolojim cok bozuk çünkü
Burc91 Ayni durumdayiz bende dogurmak istiyorum 38+5 gelen de yok giden de ama hafif sancilarim basladi