Minikkus-27 ben kullandım doktorum sadece 3 gün kullan dedi ama başka bir şey çare olöadığı için 10 gündür sadece gece yatarken kullanıyorum ve rahat bir uyku çekiyorum. Dün kbb ye gittim otrivine i bırakmamı söyledi 5 gece için illiadin verdi 1 ay boyunca gündüz kullanmam içn risonel diye bi sprey verdi. Bugün kullanöaya başladım şimdilik iyi gidiyor