Yani bir kaç arkadaşıö beni korkuttu evham yaptım bende. Ya gelişimi yavaşsa ya suyun azalırsa ua şu ya bu yani bütün gün bunları duydum o yüzden, özel kliniğe gitsem mi diye düşündüm yani daha az gelen giden olur oraya sonuçta diye yani bilemiyorum. Birazda fazla kilo aldım 65 le hamile kalmıştım 85 im şuan şeker yüklemesi de henüz yapılmadı. Gerçi suyumda normal ama işte vakitde bol insan kuruyo. İnsanlarımızda çok iç rahatlatmıyo malesef… Gerildim bende napıyım