kızlar 30. haftamdayım bu zamana kadar herşeg normaldi bugun kontrole gittim ve bebegin kalp atışlarında sıkıntı var dendi 80-90 atıyo birden120-140 oluyo sonra yine düşüyo nstye girdim kaç kere yok yine aynı özel hastaneydi bana böyle giderse sıkıntı ölelir anne karnında bana bezmialeme git dediler gittim ora bakmadı virüslü hastalar var die sonra mevlana fizik tedaviye geldim burdada ntsye bagladılar serum taktılar hava verdiler yine aynı perinatologa git dediler bebegin kalbinde sorun olabilir ne oldugunu bulmadan mudahale edemeyiz dendi napcamı şaşırdım sabahtan beri aglıyorum 😢😢