Minik95 ben de artık kucagıma almak istiyorum evladımı daha önce 7 haftalıkken düşük yasadım daha sonra oğlumu öğrendim acımın üstüne sevinç yasadım derken imtihanımın üstüne daha buyuk bir imtihan yaşamışım 37+3 haftalıkken kalbı durmuştu oğlumun dogurdum oğlumu ama kucagım boş kaldı artık cok yoruldum ben Allahım yardımcımız olsun inşallah 🙏 😔