Kbr_71 Hafif öksürüğüm var sanki balgam varmı gibi ağrım var çok değil ama nasıl geçer bir yandan da korkuyorum şu virüs illetinden 35 haftalık hamileyim
Haticeozgun Kbr_71 bebislere iyi geliyoms dye soyluyom normlde denemedim tereyagini erit hafif iliyinca keciboynuzu pekmezi kat karstr ye bi kasik bebislerr iyi gelyoms
ilhanmom1 Kbr_71 canım şu virüs bitene kadar zencefil zerdeçal tüketmeyin diyorlar virüsü daha kolay alıyormuş vücuda sen yağ pekmez iç