Bugun ilk kez çatı muaynesi oldum kastıgım için canım yandı kendimi geri çektim. Doktorum böyle devam edersem normal dogumda zorlanacagımı, ona kalırsa sezaryen olmam gerektiğini söyledi😔 Daha sonra derin nefes alıp verdim hazırım tekrar deneyelim dedim ve oldu çatım normal doguma müsaitmiş sadece biraz basık dedi. Doğumdan şu ana kadar korkmuyorum ama biraz üzüldüm açıkcası. Saatlerce sancı çekip sezaryen olmak istemiyorum, benim gibi çatı muayenesinde zorlanıp normal dogum yapan varmı?