Hilal1608 canım benim Allah sabır versin,çok yıpratma kendini bi kere nasip etmiş Rabbim yine nasip eder insallah. Burada 38. Haftada sebebi olmadan yavrularını kaybedenleri okudum ya da senelerce bebek bekleyenleri, sabret mutlaka vardır bi hayır kendini topla yine nasip eder insallah Rabbim ❤️