Fasulyemm Kızlar 33+2 haftalık gebeliğim var üç gündür hafif hafif adet sancası gibi sancım oluyo bide bel ağrısı düzenli değil ama gün içinde iki üç kere geliyo yalancı sancı denilen şey böyle bişey mi yaşayan varmı :(
Islim123 Fasulyemm yaşıyorum canım yalancı şancı onlar dkkasi önemli sıklıkla geliyorsa doğum belirtisi
Fasulyemm Islim123 sıklık la gelmiyo adet olmuşum gibi bi müddet var geçiyo ertesi gün gene aynı şekilde geliyo