Senacndmr Kizlar, 8haftalik hamileyim ilk kontrolum haftayaydi. Coronadan dolayi iptal ettiler. 3-5hafta ertelendi. Hersey yolundami degilmi bilmiyorum icim hic rahat degil. Okadar sure nasil beklerim ben😭. Siz kacinci haftanizda gitmistiniz ilk echonuza?
inciiim Senacndmr 5 haftalıkken gitmiştim canım özel e gitme şansın var mı? Çünkü ilk haftalarda mutlaka doktorlar görmek istiyor
Rabiamesut Senacndmr ben gittiğimde 6+2 di şu an 9+1 bende gidemedim üstelik kaç kere gitmiş olamama rağmen kalp atışını hiç duymadım sadece keseyi gösterip gönderdi ve kan uyuşmazlığım var içim hiç rahat değil😔umarım bir an önce bu korona daha fazla can almadan biter🤲🏻
ElifOncul Echo dediginiz ultrasonsa 5+6 da gitmis Tim.. Ama simdi benim de kontrolum ertelendi 18+2 yim gormeyeli epey oldu:(
ilkbahar Senacndmr hım anladım 😁 ben ilk echoma hamileliğimi tespit için gitmiştim ozaman da 6+4te olmuş 🙂😁 sonra iki üç hafta sonra çağırmıştı doktor 🙂
Senacndmr huysuzpandaci yurtdisinda kaliyorum ben, bizim burda ozel gynacolog yerleri var. Hastanede degildi yani kontrolum:((
Prensesim2018 Senacndmr cnm malesef bu aralar oyle bende 18 im gitmem gerekiyordu ama virusten dolayi cikmiyoruz malesef bende merak ediyorum benegimi ama allaha dua et inslalah jirsey olmazz