Emineteyze Kızlar merhaba hamileliğimin 20. Haftasındayım demir ilacı omega ve b12 kullanmamı söylüyor doktorum daimi olarak fakat bende ciddi mide bulantısı yanması yapıyor bu ilaçlar benzer durumu yaşayanlarınız var mı?
Dzeyy Emineteyze bende gyno ferro ve elevit kullanıyorum birde dvit 3 d vitamini kullanıyorm ilk başlarda baya mide bulantısı yaptı özellikle sabahları doktorum kan ilavını akşam aç karna iç dedi onu akşam içiyorm şuan daha iyiyim mide bulantısı yok
Gulekam 38+1 im. Devit 3, elevit, ocean mummy, vegaferon kullanıyorum 4.aydan beri. Doktorun ne öneriyosa o uygundur senin için.