Sarma tütünde de şöyle bir sıkıntı var her yer doğru mu yapıyor çünkü biraz daha fazla sarı olsun diye kükürt konuluyor diğer maddeler ekleniyor sandığınız kadar masum olmayabilir bende tiryaki idim İnan’ın hala rüyamda görüyorum tiksindim bu konuda şanslı sayabilirsiniz ama ben tüp bebek sürecinde tiksinmesen önce de bıraktım kendinizi strese sokmadığınız sürece bitirmeye çalışın ve bu durumu doktorunuzla mutlaka paylaşın derim aşkı tiryakilerde bazı doktorlar en fazla 3 e kadar izin veriyor diyorlar ama çocuklarda astım bronşit olma olasılıkları yüksek oluyor ayrıca düşük Doğum ağırlı olabilir çocuk doktoru arkadaşım kesinlikle diyor sadece benden söylemesi
Not İnan’ın sizi çok iyi anlıyorum sigaraya aşık biri olarak belki de bana vesile olan 6 yıldır kavuşamadığımız evlat oldu hepinize sevgiler saygılar