Sebanur13 Kızlar çok afedersiniz ama benım rahim bölgemde son ıkı haftadır baskı var çok çok şiddetli değil ama hissediyorum .sızde aynı durum var mı
_mrv Sebanur13 bende de oluyor hatta genital bölgemin ön tarafındaki kemiklerimde ağrı da oluyor 😩 22 haftalık oldum
Wonderanne Sebanur13 ağrı normal diyor doktorum benim bebeğimde genelde aşağıda geziyor bazen baskı oluyor belki sizin de öyledir
Sebanur13 22 haftalığım canım.Korkmaya başladım.doktorumla telefonla görüştüm bugun rahim ağzı kısalığı olabilir dedi 😔😔😔
Sebanur13 Wonderanne qbenım bebeğim tam olarak nerede anlaödım zaten.her yerden vuruyor .ama bu baskı benı korkutuyor
_mrv Sebanur13 bende virüsten ötürü doktora gidemedim ama bebek baskı yapıyor diye olduğunu düşündüm. İnşaallah kötü bişey yoktur bu süreçte gidemem de doktora 😕
Wonderanne Sebanur13 bebek aşağıda dolanıyordur büyük ihtimalle mesane mnin orda baskı yapıyordur numarası varsa doktoru sra danış istersen