37+0 bugün çatı muayenesinde 2bucuk cm acıklık çıktı. Şimdi de hafif kanlı akıntı gibi bişeyler oluyo. Ağrı sancı hissetmiyorum. Doktor eve gönderdi kendi sancımı beklemem için. Neler yapmalıyım ve neler yapmamalıyım nolur akıl verin korkudan bayılcam.