Haceraykt Kızlar malum evdeyiz ve hareketlerimiz kısıtlı. Sizin evde uyguladığınız egzersizler var mı ? YouTube’da hangi spor videolarını izliyorsunuz ? Bu arada 18+5 günlük hamileyim . Ben de başlamak istiyorum . Şimdiden teşekkürler ☺️
Deletedmom317 Haceraykt 30. Haftaya kadar hergün yürüyüş yaptım dikkat ediyordum. Şimdi 32 haftalık oldum saldım kendimi hiç bşy yapasım yok
tugbaayaz Haceraykt valla evde kala kala iyice hantallaştim totomu yerden kaldırasım yok 19+4 olduk bizde ama saldım kendimi 3 kilo almışım daha o yüzden çokta şey yapmıyorum 😂😂
Haceraykt Deletedmom317 Ben de dışarı çıkmaya korkuyorum 2 haftadır evdeyim hiç çıkmadım. Yürüyüşe çıkmak istiyorum ama tedirginim 🤷🏻♀️
Evita Haceraykt ben çıkıyorum insanlardan uzakta yürüyerek bi gidip geliyorum. Yoksa karnım çok kötü oluyo.
Haceraykt tugbaayaz Yakınız canım . Ben de 1 buçuk kilo aldım aslında ama dediğin gibi nasıl bir uyuzluk çöktü üstüme. Çok fena saldım kendimi
tugbaayaz Haceraykt hareketsizlikten bu hale geldik evde iş yap yemek yap bitti dört duvar arasında insana gerçekten halsizlik çöküyor yaa