dfnomr ben ilk hamileligimde uğur değere gidiyordum herşey çok güzel hiç bir sıkıntı yok diyordu 20 haftalık olduğumda gece birden suyum geldi iki hafta hastanede yattım malesef 23 haftada normal doğum yaptım uğur bey doğum sırasında çok iyi bir doktor sürekli tekbirlerle hareket ediyordu güzelde doğum yaptırdı ama eşim anlamsız bi şekilde sevmiyor yüzünü bile görmek istemiyor onun için gidemiyorum