Cirkinordekk Ben de Firdevs Hanım’a gidiyorum, Cuma günü kontrolüm vardı. Çok tenhaydı diyemem. Hastaneye girerken ateş ölçtüler. Dr Erkan yoktu, Firdevs Hanım bir hastayı kendi odasına alıyor bakıyor sonra diğer hastaya Erkan Bey’in odasında bakıyordu heralde önlem amaçlı. Muayene çok kısa sürdü hiç bir şey soramadım çok tedirgindi doktorlar 😔 Bir daha 38 hafta olunca çağırdı dışarı çıkmamı istemedi. Siz gidince sorabilirseniz bize de yazar mısınız? Ben hepsini soracaktım ama o tedirginlik beni üzdü hepsi aklımdan uçtu gitti.