Asel21 F_Nermin canm bende boy ve kilo takibi tablosu var hafta hafta. Bebeğinin boyu 39 cm 1150 gram olması gerekiyor maşallah seninki de önde kilo olarak kafana takma bence.
Kubra_s F_Nermin 29+4 te 1485 kiloydu doktorum gayet iyi dedi bendede tablo var o tabloya göre 185 gram fazlası bile var
F_Nermin Arzuarzu ne bilim yha az geliyor bana🤦🏻♀️ Ama vallah içimi rahatlaşdırdınız çox sağ olun 😘☺️
F_Nermin Ceylan35 2haftada yine alsan 700 3.100 olucak bence iyi yha🤔 zaten ben kendi bebeğimden çok her kesinkine iyi diyorum😂
Mucizem7 F_Nermin canm ben dün gittim.doktora 26+4 907 gram dedi doktorum haftasıyla uyumlu dedi inş iyidir bizim kilomuzda🙏
BuketBdk F_Nermin bizde bugün gittik 32.haftamıza girdik 2 kilo dedi doktor. Benimkide bana az geldi ama doktor gayet iyi dedi
Zuzum577 F_Nermin 31 heftede 2 kg mene hekim deyir cok kilo aldirmisan usaqa yaziq canim mende narahat olmusdum normal dogum isteyirem deye sende tombis olacaq menimkinden 😅
Zuzum577 damlanne sende baya ileri gidiyor cocuk bence cunku ben 28+2 gunluktum benim bebegim 1.090 qramdi haftasiyla uyumluydu simdide 32 haftaligim bebegim 1.900
F_Nermin Zuzum577 mende 31heftede 2kilo oldu😢. çox tez artdı. İndi 35e keçirem belke de ne qeder artıb. Eslinde istemirem tombul olsun 😬😬 doğuş olacaq deye.,
Zuzum577 damlanne bendede 31+6da 1.900 qramdi ama bebek cok tombis olur diyor ama benle ayni haftalarda cogu insan bendende yuksek kilolu bebisleri var🤭