melekturan Kızlar merhaba 33 hafta 4 günumdeyim bugün kontrolümüz vardı herşey yolunda nts flan çekildi şancı çıkmadı ikinci bebeğim sezaryan olucak kızımın kilosu şuan 2200 benimle aynı haftada olanlar sizce kilosu nasıl sizinkiler kaç kiloda
Nehir66 melekturan Mrba canım bizde 33+4 haftalığız bebeğinin kilosuda gayet güzel maşallah🧿🥰iki gün önce bizde doktora gitmiştik kızım 2540 kiloydu 🥰